Utama > Uncategorized > Rasmi pejabat : YB Ustaz Abdullah Husin lahir rasa syukur

Rasmi pejabat : YB Ustaz Abdullah Husin lahir rasa syukur


image

image

JOHOR BAHRU – “Alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi kerana dengan limpah kurniaNya, Pejabat Ahli Dewan Undangan Negeri N.41 Puteri Wangsa sebentar tadi oleh Dato’ Dr. Mahfoz Mohamed, Ahli Majlis Syura PAS juga merangkap Pesuruhjaya PAS Johor,” demikian kata YB Ustaz Abdullah Husin, ADUN Puteri Wangsa.

Beliau yang juga Ketua Dewan Ulamak PAS Johor berkata, pihaknya turut berbesar hati dengan kehadiran dua tokoh yang turut serta dalam acara perasmian tersebut.

“Saya turut berbesar hati turut diraikan oleh Timbalan Presiden PAS, Tn. Hj. Mohammad Sabu, ADUN Parit Yaani, ADUN Stulang serta seluruh jentera PAS Kawasan Tebrau.

“InsyaAllah, undi tuan-puan dalam PRU13 lalu yang melayakkan saya menjadi Wakil Rakyat Puteri Wangsa, akan saya galas dengan sebaik mungkin. Doakan saya & saya mohon kehadrat Allah, semoga dipermudahkan urusan saya dihari mendatang. Amin,” katanya dalam satu kenyataan.

Kategori:Uncategorized Tags:
  1. Tiada komen.
  1. No trackbacks yet.

Tinggalkan Jawapan

