Utama > Uncategorized > Meneruskan amanah perjuangan

Meneruskan amanah perjuangan


image

Dipetik drpd Facebook Mazlan Aliman

MESKIPUN saya dipilih semula sebagai Ahli Jawatankuasa Kerja PAS Pusat sesi 2013-2015, ia amanah yang sangat besar. Harapan rakyat menanti saya dan rakan2.

Saya tidak tahu, tanggungjawab apa yang akan diberi oleh Presiden PAS kepada saya, namun, jika diberi pilihan; Lajnah Tanah adalah minat saya.

Menerusi Lajnah ini, medannya bersama berbagai jenis masyarakat ada di mana2.

Peneroka Felda, orang Asal, penduduk Sabah Sarawak, penghuni setinggan dan lain-lain.

Inipun sudah menunggu aduan dari Lurah Bilut, Gua Musang, Jerangau dan beberapa tempat lain.

Suatu kepuasan yang tiada taranya dapat menolong rakyat yang dizalimi.

Nikmat dalam hidup!

P/s Bersama Ketua Pemuda Sabah, Lahirul, bekas Pegawai Kanan Felda, En Mohd Said Jonit, Ust Rahim dan rakan2 di Pameran Lajnah Tanah.

Kategori:Uncategorized
  1. Tiada komen.
  1. No trackbacks yet.

Tinggalkan Jawapan

